Sve o kupovini u Inforgraf Goti
Kako možemo da ti pomognemo?
- 1. Da li u Infograf-Goti shopu mogu da platim platnim karticama i kojim?
- 2. Da li je poštarina uključena u cenu?
- 3. Imam tekući račun u banci. Da li mogu da kupim uređaje preko tog računa?
- 4. Da li mogu da poručim uređaj online, a da ga negde lično preuzmem?
- 5. Da li je moguća isporuka van Srbije?
- 6. Želim da obradujem nekog i pošaljem mu poklon na kućnu adresu. Da li je to moguće i na koji način?
- 7. Gde mogu pronaći informacije o servisu, reklamacijama i ostvarivanju garancije?
- 8. Ubacio sam pogrešan uređaj u korpu. Da li mogu da izmenim ili otkažem porudžbinu?
- 9. Gde mogu da nađem više informacija o proizvodu?
- 10. Kupljeni proizvod nije ispravan. Da li mogu da ga vratim ili dobijem novi, zamenski?
- 11. Šta znači kada ispod proizvoda piše “Nije dostupno”, a nalazi se na sajtu?
- 12. Za koliko dana ću dobiti moju porudžbinu?
- 13. Kako mogu da dobijam informacije o akcijama i pogodnostima koje nudite?
- 14. Reklamacija-Ko snosi troškove isporuke?
Za porudžbine čiji je iznos niži od 4.000 cena isporuke iznosi 360 dinara, uključujući PDV.
Ukoliko se odlučite za ovaj način plaćanja, potrebno je da odaberete opciju plaćanja “Uplatnicom/nalogom za prenos”, unesete lične podatke u sistem i platite.
Obećavamo da Vas nećemo zatrpati mejlovima. :)
Mogućnosti plaćanja prilikom online kupovine
Gotovinski (pouzećem)
Karticom
Informacije o kupovini
S obzirom na dinamičan karakter cena, koje nisu isključivo u našem kontrolisanju, već su podložne uticaju trećih lica, povremeno se može javiti neslaganje u prikazu cena proizvoda. U slučaju takvih grešaka, želimo istaći da ćemo ih brzo identifikovati i ispraviti.
Kako biste izbegli potencijalne nesporazume ili probleme, želimo vas obavestiti o našem postupku. Vaša porudžbina će biti zvanično potvrđena tek nakon što primite e-mail obaveštenje da je vaš paket spreman za isporuku ili da je predat kurirskoj službi. Pre ovog koraka, zadržavamo pravo da vas kontaktiramo kako bismo vas obavestili o eventualnim izmenama ili nesporazumima u vezi sa cenama ili porudžbinom.
Poštovani korisnici
Infograf-Goti je preduzeće koje već dvadeset godina posluje na teritoriji Srbije. Kao kompanija sa dugogodišnjim iskustvom i velikim brojem saradnika, trudimo se da našim kupcima uvek obezbedimo najbolje uslove kupovine.Vaše potrebe su naša briga, a Vaše zadovoljstvo najveća nagrada. Kupujte iz udobnosti doma dok mi radimo za Vas. Ingofraf-Goti timReklamacije
Rok za rešavanje reklamacije prekida se kada potrošač primi odgovor prodavca i počinje da teče iznova kada prodavac primi izjašnjenje potrošača na odgovor prodavca.
U slučaju da prodavac odbije reklamaciju dužan je da potrošača sveobuhvatno obavesti o mogućnosti rešavanja spora vansudskim putem, kao i o nadležnim telima za
vansudsko rešavanje potrošačkih sporova.
Obrazac za reklamaciju možete preuzeti klikom na Reklamacija ili u mejlu koji ste dobili od nas prilikom poručivanja.